donderdag 16 maart 2017

BLIJ

Nu de top van mijn hexjesquilt  eindelijk klaar is, ging ik op zoek naar een achterkant.
Ik wilde graag de rode bloem die ik gebruikt had, en op internet vond ik hem. Ik heb deze stof ruim 8 jaar geleden gekocht, en ben heel blij dat het nog leverbaar was. De laatste drie meter, hoeveel geluk kan een mens hebben.
De stof bestelde ik bij Marina's Quiltcorner en zojuist viel er een dikke envelop met de stof op de deurmat.
Heerlijk,zo'n snelle service.
En nu afmaken!!!

5 opmerkingen:

  1. Heerlijk Mieke, de laatste loodjes.....
    mooi ziet het er uit hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad heel veel geluk. Wat kun je daar blij van worden.
    Succes.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker is dit veel geluk. Je boft zeg! Een prachtige achterkant wordt dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat bijzonder dat het na 8 jaar nog te leveren was. Da's nog eens mazzel hebben! Mooie stof. Tja, de achterkant moet ook mooi zijn toch?

    BeantwoordenVerwijderen