dinsdag 22 maart 2016

BELGIË

3 opmerkingen:

  1. vanavond aan tafel met de beide jongens hier over gepraat, oma is dit nu hetzelfde als in Parijs, ja lieverd die stommelingen zijn hier ook verantwoordelijk voor. Oh maar dan komen ze ook naar Amsterdam zegt de jongste. En dat is waar iedereen bang voor is, het komt veels te zicht bij.
    Ja je wordt hier behoorlijk beroert van,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik woon in Antwerpen en het was dichtbij. Niet goed van, vandaag aan de scholen overal extra begeleiding.
    Veel liefde schenk ik iedereen, want met angst gaan we dit niet oplossen.
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een zorgelijke tijd met veel verdriet Mieke. Laten we proberen om het ons niet bij de keel te laten grijpen. En ja, ik weet dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan. Sterkte! En nog hartelijk dank voor mijn verjaardagsfelicitaties. Het werd zeer door mij gewaardeerd :-)

    BeantwoordenVerwijderen