zaterdag 14 november 2015

PARIJS


7 opmerkingen:

  1. Ik moest gisterenavond inderdaad aan je denken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat je al weer thuis was. mag ik jouw afbeelding ook op mijn blog zetten?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht meteen... Gelukkig is Mieke al weer thuis!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh, dat dacht ik ook!
    Voor iedereen schokkend om dit nieuws uit Parijs te verwerken, maar als je er net geweest bent zoals jij lijkt het me nog veel intensiever.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed dat je alweer thuis was. Wat een gruwwel.... Bedankt voor je berichtje op mijn blog. Gelukkig wist ik rond middernacht al dat met mijn familie alles ok was.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Te erg voor woorden........

    Ben wel blij dat jullie vorig weekend zo genoten hebben!

    BeantwoordenVerwijderen