zaterdag 14 maart 2015

MOOI ROOD IS NIET LELIJK

Eens per maand stap ik op woensdagochtend om half acht in mijn auto en rijd naar Groningen.
Daar hebben wij onze QuiltPlus bijeenkomsten in het buurthuis van Wildervank.
Het afgelopen jaar hebben wij onze groep in tweeën gedeeld en werkten wij aan een mooie lap.
Ieder leverde een (zelf) geverfde lap in, en iedere maand werd deze door iemand anders bewerkt.(klik hier om te zien wat ik met de lap van Marijke deed).
Het was echt geweldig leuk en met veel plezier laat ik jullie mijn lap zien.
Rood is  niet mijn favoriete kleur, maar kijk toch eens hoe mooi hij geworden is:
Het was een uitdaging om eens iets anders dan blauw in te leveren, en de anderen hebben er iets schitterends ( letterlijk en figuurlijk) van gemaakt.
Anneke heeft stof met elastiekjes afgebonden en met wat geel, blauw en metallic geverfd.
Daarna heeft Els met blauw metallic gestempeld.
An besloot dat de lap nog wat meer mocht spetteren en borduurde de pailletjes.
Marijke heeft tot slot een zeefdruk met gouden verf gebruikt.
Voorlopig doe ik niets met de lap, hij hangt te schitteren, en dat vind ik genoeg.
 

2 opmerkingen: