woensdag 22 januari 2014

ELKE DAG EEN DRAADJE IS EEN HEMDSMOUW IN EEN JAAR

Als mijn moeder vroeger een groot iets moest maken (een jurk o.i.d.) dan werd dit vaak door haar gezegd. Ze was ook niet zo van gauw iets afmaken en deed allerlei dingen tegelijk, net als ik.

Zo ben ik nu aan het haken geslagen, en mag ik iedere week wat toeren doen.
Ik ben tot nu toe erg tevreden over mijn retrokleuren.

Mijn vriendin Tineke is ook een blog begonnen. neem gerust een kijkje !!
Wij zijn al 44 jaar vriendin en volgende week komt ze weer een dagje, mét naaimachine, IPad, breiwerk en vast een heleboel verhalen.

P.S. als het goed gaat, wordt dit bericht straks automatisch geplaatst. Dat zou handig zijn, want het betekent dat je van te voren een bericht kunt maken en dat het vanzelf op je blog komt.
Bedankt Barbara, voor je snelle reactie!!

Voor iedereen die het weten wil, hier de uitleg!
Als je een bericht hebt gemaakt, ga dan naar rechts, waar het kopje: "schema" staat ( onder labels).
Klik hier op en stel datum en tijd in waarop je je bericht geplaatst wilt hebben.
Daarna klik je op " publiceren" en dan wordt je bericht op het door jouw gekozen tijdstip geplaatst.

8 opmerkingen:

  1. Geweldig Mieke en dit is een van de dingen die ik volgende week van je hoop te leren en natuurlijk ook het plaatsen van een foto bij een opmerking die ik wil achterlaten!
    De retro kleuren zijn prachtig geven me het gevoel dat ik weer 20 ben:-)! Tot volgende week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren gebruik je voor de CAL.
    Maar hoe doe je dat, je verhaal in de wacht zetten???

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mieke,
    Ik hou ook van die retro-kleuren, geeft het gevoel weer jong!! te zijn.
    En ook ik vraag me af; hoe zet je een bericht in de wacht?
    Groet van Maria.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen