donderdag 14 november 2013

HIER BEN IK WEER

Lieve mensen, soms is het gewoon te druk met van alles om me heen: gezin, familie, workshops, opruimen!!, bijeenkomsten enz. enz.

Het quilten schiet er tegenwoordig bij in, maar ik zit niet stil en ben aan het haken geslagen, dat gaat in de auto, als de t.v. aanstaat en we lekker lui onderuit op de bank hangen, en gewoon, even snel tussendoor.
Deze week kwam een nieuw haakwerk af: een dekentje voor Elise.
Het lijkt wel een zoekplaatje hè: waar is Elise ?


De blogs volg ik wel hoor, en ik probeer ook te reageren.
Lieve groeten,
Mieke

7 opmerkingen:

  1. Hoi Mieke,
    Ik begrijp dat helemaal hoor. Soms heb je van die weken dat je denkt, "wat heb ik nu allemaal gedaan?".
    Dat hoort er nu eenmaal bij als je zoveel dingen leuk vindt. Dat quilt-virus komt vanzelf weer te voorschijn. En genieten van zo'n prachtige kleindochter, dat gaat voor.
    groet van Maria.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mieke, mooi werk over een mooi meisje! Enne....geen blauw erin???
    Gr Katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Katrien , wel blauw in het boxkleed hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze ziet er heel snoeperig uit met haar hoofdje zo boven het dekentje.
    Marina.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi dekentje en wat ligt Elise er lief onder te slapen!

    BeantwoordenVerwijderen