zaterdag 7 september 2013

CREATIEF IN DE CARAVAN

Inmiddels zijn we al een paar dagen in Matour. We komen al jaren op deze camping en de afgelopen dagen waren heerlijk:33 graden, volop zon, een zwembad naast de camping en het dorp op loopafstand.
Bij de 8ahuit ( het kleine plaatselijke supermarktje) hadden we heerlijke pudding in glazen potjes gekocht. En een paar dagen later weer. En omdat ik toch haakkatoen bij me had, heb ik er maar hoesjes voor gehaakt, zodat ik ze als vaasje of waxinelichthouder kan gebruiken.
Een knoopje erop, en klaar zijn ze.
Maandag gaan we naar Ribeauvillé in de Elzas, zodat we de tentoonstelling daar kunnen gaan bezoeken.

5 opmerkingen:

  1. Geweldig goed idee zeg!!! Heel sfeervol als waxine lichtjes!

    Geniet nog maar lekker van jullie vakantie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, blauw wit. Waarom verbaast me dat niet?!

    De temperaturen zijn hier nu toch wel gedaald, dus genieten jullie nog maar lekker van de warmte.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo genieters (en ik ben niet jaloers, haha),
    Wat een leuk idee weer, Mieke, deze schrijf ik in mijn ideeen-boek.
    Vanuit een zeer regenachtig (midden-)Nederland wens ik jullie veel plezier en een goede reis naar de volgende camping.
    Ik hoop dat de tentoonstelling net zo leuk is als de ATT in Alkmaar, want ik heb daar twee dagen lopen genieten.
    Lieve groet van Maria.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk die potjes! Veel plezier vast op de tentoonstelling en met vakantie vieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blauw en wit zelfs in de vakantie, leuk idee Mieke! Geniet er nog lekker van hier moet de kachel s avonds al weer aan
    Gr katrien

    BeantwoordenVerwijderen