zondag 18 augustus 2013

MIEKERUILT

Naar aanleiding van mijn vorige bericht bedacht ik dat het leuk is, om een "Miekeruilt" te starten.
Dit blog heet Miekequilt, dus Miekeruilt is een logisch vervolg.

Als je het leuk vindt om iets te sturen én iets te ontvangen, dan kun je meedoen.
De Miekeruilt duurt maar één week, zaterdag 24 augustus is de laatste dag dat je iets sturen kunt.

Spelregels:
  • Je stuurt een envelop met minimaal 6 items erin, helemaal aan jou om te bepalen wat dat zijn
  • Er moet minstens één echt zelfgemaakt item bij zijn
  • Zodra ik een envelop van jou ontvang, stuur ik je een envelop terug (dus vermeld duidelijk je naam en adres).
  • Het gaat niet om de financiële waarde, maar om het ruilen en de lol van het bij elkaar zoeken van de items
Vind je dit leuk, dan kun je reageren en stuur ik je mijn adres.

Veel ruilplezier!!!

7 opmerkingen:

  1. Oei, dit vind ik een uitdaging. Ga er even "broeden" wat ik kan doen en "ruilen". Je hoort nog van me!
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb net wat kleine, leuke dingetjes gemaakt. Het gaat om het plezier van spulletjes bij elkaar zoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mieke,
    Ik gooi nog net niet mijn project voor vandaag opzij. Maar morgen heb ik een "volle" envelop klaar, hoor.
    Kom maar op met dat adres!
    Lieve groet van Maria.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super tof dat je ook lintjes gaat hangen!
    Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk idee, maar hier kan ik alleen lege medicijnbakjes, verpakkingen enzo verzamelen. Doen maar eens over als ik weer gewoon thuis ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sinterklaas Mieke! Ik zou wel mee willen doen, maar ik weet echt geen 6 dingen te verzinnen.

    BeantwoordenVerwijderen