maandag 3 september 2012

BIJNA

Bijna is het zover: vrijdag a.s. trouwen onze zoon Guust met a.s. schoondochter Deirdre. Ik had op Prikbord een stukje gelezen over zakdoekhouders, en dat leek me een leuk kadootje voor de bruid. Ik besloot er tien te maken,dan kon ze ook nog wat weggeven, aan haar moeder bijv. en haar zusje en natuurlijk aan de bruidsmeisjes. Het werd een rose serie, het hoesje linksonder is voor de bruid! Verder mocht ik een kussentje maken voor de ringen. Leuk,maar wat een klus. Het geplooide randje was zeer lastig om te maken,in de punt onder en boven was het even rommelen,maar het is gelukt. Alles is gemaakt van zelfgeverfde en zelfbedrukte stof.En natuurlijk wat van Kaffe Fassett. Jammer genoeg geen foto van de onderkant gemaakt,maar dat doe ik vrijdag nog wel. En wat zei mijn zoon toen hij het gisteren zag?? "Ik wil ook wel zo'n zakdoekhouder". Dus nu nog een blauwe maken?

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk die roze wolk, goed idee voor die zakdoeken ga je ze nog vullen voor de tranen?
    Voor vrijdag heel veel geluk voor Guust en Deirdre en voor jullie als familie een prachtige dag.
    gr.jan en mia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk al die kleine presentjes. Gelukkig worden het vreugde-tranen van geluk.
    Veel plezier en een zonnige dag voor jullie allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er allemaal leuk uit! Alvast een fijne dag gewenst a.s. vrijdag en veel geluk voor het a.s. echtpaar!
    Groetjes, Marjo B-W

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee! Voor vrijdag heel veel plezier en voor het bruidspaar natuurlijk veel gelukt!
    gr. Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen