vrijdag 17 februari 2012

WORKSHOP CHERILYN MARTIN

Met de groep QuiltPlus hebben we woensdag een begin gemaakt met een serie bijeenkomsten met Cherilyn Martin.
Ik vond het erg leuk en het scheuren en plakken en stempelen wat we deden was wel aan mij besteed.
Hieronder zie je iets van mijn werk.
Ben heel benieuwd waar dit toe gaat leiden, voorlopig gooi ik geen papiertje weg,want wat een leuke dingen kun je doen.
En ik ga een schetsboekje maken om leuke dingen in te bewaren. Gelukkig heb ik een grote werkkamer en kan zo'n schetsboekje geen kwaad.

Op het blog van  Marjolijn lees je nog meer.

3 opmerkingen:

  1. Leuk Mieke, ik had op de blog van Marjolijn vanochtend al het een en ander gezien. Van Cherilyn les is ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik vond het ook wel inspirerend. Ik kijk nu al uit naar de volgende les. Nu eerst maar wat mindmappen.
    gr. Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He dat ziet er leuk uit!, zoiets had ik op filmpjes van U-tube zitten bekijken. Ook mij lijkt het erg leuk om mee te werken.

    BeantwoordenVerwijderen