donderdag 21 oktober 2010

HEXJES OP TEXEL

Ik laat regelmatig de voortgang zien van de hexenquilt die ik maak.
Maar op Texel ligt nog een hexenquiltje te wachten tot het afgemaakt wordt.
Het is een quiltje waar ik al een jaar of twee mee bezig ben. Eerst werden het alleen bloemen met een blauwe rand,maar dat vond ik toch wel saai.
Dus heb ik bijna alles losgemaakt en ben opnieuw begonnen.
En nu wordt hij wel mooi, al zeg ik het zelf.


Nu waren we pas weer een paar dagen op Texel,en toen heb ik me "gedwongen" alleen hier aan te werken,en met resultaat: een heel stuk nieuwe bloemen.

Een deel van de bloemen was al af,maar ik heb er toch wel heel hard aan gewerkt.

I like to make a hexagonquilt. In our little summerhouse there is a quilt waiting to be finished.
I worked at it for a few days, and it is getting better, I think.

1 opmerking: