woensdag 27 januari 2010

GIVE AWAY

Dat is een leuk idee: Give Away.
Deze keer zijn het Berna en Daantje.
Nu krijg ik zin om een berichtenteller te installeren, of zouden deze vrouwen gewoon handmatig tellen hoeveel bezoekers ze krijgen? Maar ik kan natuurlijk ook iets doen bij vijftig reacties?!

Na al die sneeuw ben ik toch echt helemaal toe aan zon!
Maar dat zit er niet in, dus ga ik straks maar verder met mijn huiswerk voor de cursus van Ans Kastein.
Ik weet wel ongeveer wat ik wil, maar wacht nog op een laatste beetje inspiratie. In ieder geval is het iets heel anders dan ik normaal doe, want ik werk liever met blauw/wit, maar ja, dit is gemaakt naar een foto van bloemstelen in een vaas.

O ja, zaterdag ga ik weer een ochtend stofverven, het resultaat laat ik wel weer zien.

I like the Give Aways and maybe I'll do a Give Away when I have 50 reactions.
Still working for the course by Ans Kastein as you can see on the picture.
And saturday I'll go painting fabrics.That makes me happy!

1 opmerking:

  1. Hoi Mieke,
    tja ik had zo'n teller voor een jaartje. Heel leuk om te zien dat er zoveel mensen op mijn blog kwamen maar eigenlijk waren er weinig reacties op de stukjes. Die give away vind ik heel erg leuk.
    Dus op naar de 50??

    mia

    BeantwoordenVerwijderen